Event services

Video op en na je event

Organiseer je binnenkort een online, offline of hybride event? Dan geniet je lang na met de juiste eventvideo en –fotografie. Je bereikt niet enkel op het moment zelf je publiek, ook lang na je event pluk je de vruchten van je efforts. 

Bovendien maak je leads warm voor de volgende editie. Ontdek hier alle mogelijkheden voor jouw volgende event. 

MOTCHA Event services

Online, offline en hybride events

Hybride events rukten op in 2020 en zijn here to stay. Een hybride event is een mix van online en offline events. Is jouw publiek fysiek aanwezig of volgen ze van thuis mee? Dat kiezen ze bij hybride lekker zelf! 

Wil jouw organisatie de meest hotte hybride events neerzetten? Kijk dan zeker verder of boek een afspraak. 

Boek een afspraak

Soorten eventvideo

Welke soort eventvideo je ook zoekt, bij MOTCHA vind je de oplossing. Ontdek hier welke video het best bij jou en je bedrijf past. 

Motcha aftermovie

Aftermovie

Je aftermovie toont de sfeer van je evenement zoals niets anders dat kan. Aftermovies herinneren je publiek eraan hoeveel ze aan je event hadden en maken leads warm voor de volgende editie. Sfeerbeelden, lachende gezichten, interessante vragenrondes… ze tonen elke kijker waarom ze volgend jaar terugkeren

Alles over aftermovies
Motcha event livestream

Event livestream

Wil je een breder publiek voor je event? Wil je de capaciteit van je event vergroten zonder een grotere eventlocatie te voorzien? Wil je fysiek en online gaan met een hybride event formule? Dan is een event livestream precies wat je zoekt. 

Alles over event livestream
Motcha social wall

Social wall

Met een social wall speel je meteen in op de vragen, verzoeken, opmerkingen en andere posts van je publiek. Met rechtstreekse en dynamische publieksinteractie ben je zo nog meer gericht op de conversatie en betrek je je kijkers en aanwezigen op een heel nieuw niveau.

Alles over social walls
MOTCHA Event services

Waarom eventvideo inzetten?

Video en foto voor, tijdens en na afloop van events zijn niet meer weg te denken. Elk type video streeft zijn eigen doel na: 

  • Bezoekers genereren 
  • Bezoekers informeren 
  • Je klanten of leads warm maken voor volgend event 
  • Talks vastleggen om te herbekijken 
  • Je publiek inspireren 
  • Sfeerbeelden van achter de schermen en het event zelf tonen

Wanneer je een evenement organiseert zet je maar beter audiovisuele ondersteuning bovenaan op je lijstje.